![]() |
|
Register | Forum Rules | FAQs | Members List | Social Groups | Downloads | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
SageTV France SageTV and SageTV Recorder Users from France - This forum is for you to post about specific issues using SageTV software in France. |
|
Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
|
|||
|
|||
Fin de C+ TNT par module cam
Et voila, ma carte 015 couplée a un Power CAM et au CI reader TT CT-3650 a cessée de fonctionner.
Ecran noir , a cause de la double encryption que C+ a installé ![]() Ils se tirent vraiment une balle dans le pied a C+ , entre BeinSport et ce double encryptage , ils peuvent me dire aurevoir a ma prochaine date anniversaire. En tout cas, merci a StephaneM pour son logiciel et pour m'avoir permis de voir et enregistrer C+ pendant plus d'1 an. C'était trop beau pour durer. Dégouté
Server : Asus M4A79XTD Evo / AMD Phenom II X4 955 @ 3.2GHz / 4Gb RAM / Win 10 64-bit / Cinergy 2400iDT (French Freeview - TNT) / 2 * Hauppauge NOVA-HD-S2 (UK Sky) / TT CT-3650 CI / HDD : 4.5 To / Sage V7 / XMLTV Importer / EPG from WebGrabPlus+/ LM DVB Recorder for all tuners / 2 Clients : STP-HD300 |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Linux & DVB-S & CI/CAM Module | smallishzulu | SageTV Linux | 0 | 08-27-2006 11:07 AM |
IR module compatibility | Clement | Hardware Support | 0 | 04-12-2006 09:28 AM |
LCD module under Linux? | laurenglenn | SageTV Linux | 3 | 01-23-2006 01:26 PM |
Upcoming Movies Module | mightyt | SageTV Customizations | 7 | 10-16-2005 05:10 PM |
Comskip - STV import module possible??? | briands | SageTV Customizations | 7 | 01-02-2005 04:25 PM |